Onsdag 7/10

Dålig uppdatering, riktigt dålig uppdatering!

Det har hänt en hel del sedan sist och jag kommer inte orka skriva allt.
Men lite får jag väl skriva iaf :)

Helgen innan min födelsedag blev super! :)
Roger och hans föräldrar kom ner till skåne och hälsade på.
Jag firades och fick en massa fina presenter.
Jag, Roger, Pappa och Rogers föräldrar spelade bowling :)
Åkte bil tillbaka till Örebro tillsammans med Roger, Bengt och Eva.

Min födelsedag spenderades tillsammans med goda vänner, mysigt.
Dagen efter hade jag min första körlektion, och den gick faktiskt bra :)

Helgen efter spenderades hos Roger, alltid lika mysigt.
Du är mitt liv älskling! <3

Den 28:onde tatuerade jag mig, och resultatet blev super duper mega bra! :)

Nu i helgen var jag hemma hos Roger igen, var ju mickelsmäss.
Som tur var, så regnade det bara lite, var inte som förra året när vi fick springa igenom allt..

I helgen lovar jag att det kändes som om jag blev förälskad på nytt.
Visst, jag är alltid lika förälskad i Roger, men i helgen blev jag det på nytt ;)
Han var så gullig och så kärleksfull.
Jag kände mig som världens mest betydelsefullaste person.
Jag svävade på rosa moln.
Du är bäst älskling, och kommer alltid att vara det.
Älskar dig miljoner gånger om! <3

I måndags kan jag säga att min kväll blev ett rent fjasko..
Orkar inte berätta, för jag är så trött på allt nu.
Är trött på klassen i sin helhet, ingen ska ta åt sig nu, men det är verkligen ett helvete.
Man kan inte säga någonting utan att någon ändrar om det och skvallrar.
Jag tänker göra som min smarta älskling säger till mig:
Skit i det, och kör ditt eget race!
Och det är precis vad jag tänker göra.

Idag mådde jag inge vidare när jag vaknade, så stannade hemma.
Sov i några timmar och kände mig bättre.
Blev övningskörning vid fyra till fem.
Sen hem och äta mat innan jag skulle tvätta.
Nu ligger tvätten i maskinerna, ska snart ner och titta till den.

Åker hem till skåne på fredag, ska bli skönt!
På lördag blir det malmö med Emma, proffsfotograferade :)
Sen måste jag övningsköra i helgen med, så jag kan bli lite bättre.

Det var nog allt, skriver mer snart, lovar!


För dig Roger:

Take my hand, take a breath
Pull me close and take one step
Keep your eyes locked on mine,
And let the music be your guide.

It's like catching lightning the chances of finding someone like you
It's one in a million, the chances of feeling the way we do
And with every step together, we just keep on getting better <3



Kommentarer
Postat av: Elina

Hej :)

Man behöver inte uppdatera varje dag :P



Härligt att du haft en bra helg, vad kan det bli bättre än att få vara med sin kille en hel helg? :P



Hoppas det har gått bra med övningkörningen!

Lycka till iskolan =)

2009-10-08 @ 23:12:19
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0