Söndag 11/10

Söndag då, snart slut på helgen, så trist!
Men det är snart fredag, då kommer Roger <3

Idag ska jag, pappa och tebbe åka in till kristiandstad, proffset ska köra, ironi :P
Jaa, jag ska övningsköra dit, wish me good luck ;)
Sen blir det väl hem och äta mat och ta det lugnt innan tåget.
Tillbaka i Örebro vid 10 ikväll, då blir det att kolla på ensam mamma söker på tv3 play, missar ju det när jag sitter på tåget..

Igår vad jag i Malmö med Emma :)
Vi blev proffsfotograferade och sminkade.
Dagen blev helt super duper mega bra!
Köpte elva bilder för 1650:-
Ja, det är mycket pengar jag vet, men kul med minnen och alltid kul att ha snygga bilder på sig själv :)
Och! Det händer nog bara en gång i livet :P

Nu ska ni få se några av resultaten :D






Kommentarer
Postat av: elina

Jag vet, man får jue inte så mkt kommentarer men när man väl har fått det blir man väldigt glad :)

Skönt att höra att det gick bra med övingkörningen.



Oj, det var mycket pengar på fotona, men det var det väl värt det för det var jätte fina bilder =)



Jag följer din blogg med! Lycka till i skolan!

2009-10-11 @ 13:17:25
URL: http://confidence.webblogg.se/
Postat av: Anton (badboy) :P

Dom blev bra bilderna :)

2009-10-19 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0