Godmorning!

Ganska pigg för att endast sovit 6 timmar inatt, brukar ja som mål att sova 7 timmar varje natt. Men igår gick det bara inte att somna, datorn höll mig kvar istället. Menmen, skönt att jag ändå känner mig ganska pigg. Tror dessvärre att tröttheten kommer att komma senare i eftermiddag istället, när man måste vara på hugget på lektionerna. Får se till att sova mer nu inatt istället! Lova dig själv det nu Louise, och håll det!

Hmm, min lägenhet ser ut som ett bomdnedslag.. Obäddad säng, massor av tvätt, 2kg kläder på soffan, massa disk.. Kanske dags att ta hand om det i eftermiddag? Efter jag hämtat min balklänning, suttit ett tag på körskolan och pluggat teori och hållt på med projektarbetet tillsammans med Josefina. Därefter kanske det är dags för lägenheten att få en omgång med undanplock.

Kunde sovit en kvar längre ändå.. Störigt att komma på det såhär i efterhand. Menmen, inget att göra. Tar det lugnt hän framför datorn i tio minnuter till innan jag ska dra till bussen och ha idrott som första lektion. Jag fattar inte varför man sätter idrott som första lektion, dels så är det många som får för sig att försova sig just de dagarna, sen så är man allmänt för trött för att ha idrott klockan åtta på morgonen, okej man vaknar till liv efter idrotten, men när man ska ta sig dit känner man sig inte så värst peppad.

Dags att ställa undan frukosttallriken och dricka upp den dyra mjölken (Laktosfria). Tycker jag borde få mer pengar i matbidrag från CSN, laktosfria mjölken kostar 10 kronor mer per liter, värsta rånet! Samma sak med yoghurten, 10 kronor dyrare per liter där också. Inte konstigt att pengarna ramlar iväg för mig..

Aja, nu ska jag inte inte uppehålla er mer. Ska fixa mig innan jag drar till bussen!
Ha det bäst! Pusspuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

Min ena syster är också laktosintolerant.. SKäms varje gång hon är här och inte kan dricka varesig mjölk, te eller kaffe (för att ta exempel) för att jag itne har den asdyra mjölken här.:( även om hon nte vill ha nåt, så vill jag ändå att hon ska ha chansen .. SYnd att det är dyrt, det blir jobbigt för alla i längden :S Hopaps du slipper leva fattigmansliv denna månaden iaf.. :)

2010-04-28 @ 10:57:50
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Patricia

Har du också gått och blivit laktosintolerant? :O

2010-04-28 @ 21:13:40
URL: http://pangtricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0