Hör du kärlekens alla toner?

Jaha, då har snart ett helt lov glidit förbi, men måste säga att det har varit ett underbart lov, därav låttexten från låten underbart som rubrik :) Började med att åka hem till Skåne, till min kära familj. Där umgicks jag med mamma, pappa, syster och släkt. Senare i mitten på lovet åkte jag hem till älskling <3 Har varit här sedan i onsdags nu :) Vi har hittat på en hel del tillsammans, varit i uppsala och ätit på restaurang, varit hemma och bara mys tillsammans. I lördags kom Marcus hit :) Då blev det kort spel och NCIS, perfekt! ;) Lagade även tacos som pricken över i:et :P Söndagen bestod av lugn och kortspel, monopol, bakning och tillagning av bakad potatis med skagenröra och ägg, det ni! ;) Sen idag har vi alla tre varit i uppsala, först på medimarket och sedan mc-donalds, mumma! Marcus åkte hem vid tio tiden nu ikväll, efter en mycket trevlig helg! Roger och Marcus, ni får mig att må bra <3 Tack för helgen till er båda! När Marcus hade åkt började jag och Roger fixa till oss inför sängen. Sen låg vi och kramades lite, innan roger skulle sova. Jag var pigg, och är pigg :P Så därför sitter jag här ^^

Skola på onsdag igen, usch och fy! Längtar till studenten!!

Roger, tillsammans med dig är jag lycklig! <3


Kommentarer
Postat av: TinA

Det låter som en oerhört bra lov! :) :D

2010-04-06 @ 01:59:16
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0