Söndag, vilket betyder slut på helgen..

Usch, att helgen är slut redan.. Den har gått för snabbt! Har iaf varit hos älskling, och det gillas extremt mycket <3 Blev mycket skratt, mys och annat skoj! Det vi har tillsammans och det du har är speciellt. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Det är du och åter du, så mycket du att vissa tröttar på mitt tjat, men jag kan inte låta bli. Du finns i mina tankar hela dagarna, hela nätterna varenda sekund av min tid. Utan dig vore jag ingenting!

På vägen tillbaka till Örebro hände det mycket ^^ Vi åkte mot Enköping i god tid, men när vi var nära kom värsta bilkön. Antagligen en trafikolycka. Så vi stod och väntade ett tag, men när det bara var tio minuter kvar innan tåget skulle gå, körde vi in på en annan väg och var framme vid statione EN minut innan tåget skulle gå. Jag och Roger sprang upp till perrongen och jag hann precis! Pratade med Josefine och Sofia på tåget, trevligt :) Vid tio över sju var jag framme på södrastation och gick hem med min väska. Sen gick jag direkt till ICA och handlade mat, det behövdes, kylskåpet skrek efter saker :P Vid kvart i nio mötte jag Annica på stationen, södra då med. Vi gick direkt till Pizzabud Hawaii och beställde hem mat. Hawaiisallad för mig, mumma!! Annica tog en Vesuvio med extra ost :P

Nu sitter jag här och ska borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen med datorn och kolla lite saker till. Sen ska jag läsa lite mer i min bok. En bok till mitt projekarbete :) Kommit halvägs nu, och började med den i tordagskväll. Okej, det lät som om jag är seg på att läsa böcker, men denna måste man verkligen läsa, och läsa mellan raderna, det går inte att läsa alla meningar bara en gång, oftast två eller tre gånger.


Nattnatti på er!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Det va en olycka med en motorcykel. vet ej vad som har hänt dock om den har kört in i en bil. men det va inte mycket kvar av motorcykeln.

2010-04-26 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0