Sorry..

Nu var det länge sedan jag skrev igen.. Jag vet inte var tiden blir av..

Det är mycket med skolan nu och så vill man umgås med alla. Det märks att det snart är studenten. Studenmössan har kommit, balblijetterna ska köpas imorgon, till helgen ska jag och Roger kolla på kostym till honom, allting känns så nära nu! Ska bli så härligt! :D Men skrämmande på ett annat sätt, man vet inte vad som kommer hända riktigt..

Jag har redovisat en del av mitt och Josefinas projektarbete, nu ska vi bara sätta fart med skrivningen med. Den ska vara inlämnad vecka 18, det vill säga inte nästa vecka, men veckan därpå.. Det är nära!

Farmor har varit en vända inne på sjukhuset igen. De tror det kan vara vatten runt hjärtat. Men hon verkar ändå pigg, var med och firade pappa i fredags så :) Men fick reda på att mormors, systers man har gått bort idag, han har det nog bättre där han är nu, han har kämpat ett tag nu.. Men det känns så konstigt, han har gått bort, farmor åker in och ut från sjukhuset, vill inte det ska bli hennes tur så snart! Vill ha henne kvar flera år till! Farmor, du betyder<3

I Torsdags kom Marcus på besök :) Vi satt och pratade som vanligt, alltid lika trevligt. Sen på fredag morgonen åkte vi och besiktgade hans bil, jag följde med eftersom jag var ledig. Sen slöade vi oss igenom förmiddagen och början på eftermiddagen. Sen vid fyra mötte vi Roger på stationen och sa hejdå till varandra och jag och Roger åkte ner till skåne :D

Det har varit en underbar helg tillsammans med älskling :) Fredagen var mys, lördagen var mys och idag var mys. Du är helt enkelt underbarare än underbarast Roger<3

Ska fixa till min inför sängen nu, sen ska jag kolla klart på Wallander innan det är dags att sussa kudden. Imorgon börjar jag nio till tio med matte, sen är det körlektion mellan halv elva och halv tolv, sen tillbaka till skolan och ha lektioner till fyra. En snabbis upp på stan och kolla efter en tröja till syster och sedan hem och fixa sig till tennisen. Tennis en timme sedan hem och äta något lätt och sedan dags att pusta ut! xD Om det inte kommer en massa läxor med, som det finns en risk för.. :P

Ha det bäst!
Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0