Boring..

Onsdag, mitt på veckan och jag har tråkigt. Ensam hemma med Ludde. Men snart börjar tv program som jag har börjat följa :) Saknar älskling, så tomt här hemma när han är på jobbet. Längtar till fem, då han kommer hem igen :)<3

Igår vad jag duktig, inget godis och en långpromenad :) Jag kunde till och med låta bli att äta choklad, när Roger satt bredvid och åt det. Det är ett stort steg för mig! Och så ska det fortsätta.

Blev inget långt inlägg idag, har inte så mycket mer att säga faktiskt :P
Pusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: Suz

Åh, härligt att höra, nu är du på ruta ett o ska klara till ruta tio :D:D. Jag sitter 25 mil ifrån dig o hejjar! <3

2010-08-04 @ 14:23:41
Postat av: edit

hihii^^ TACK TACK TACK gumman!! ^^ haha :D hur har du det? vad gör du nu efter studenten?:) <3

2010-08-08 @ 16:38:08
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0