...

Nu var det ett tag sedan igen.. Jag har bloggtorka gånger två tusen!
Får se om det kommer fram något nu..

Denna veckan ska jag få besked på mail, brev eller telefonen om jag kommit in på någon kurs eller program. Jag har väntat i några dagar nu, utan något besked. Idag är det torsdag, så de har idag och imorgon på sig. Har det inte kommit något till imorgon kväll, så kommer jag nog tyvärr inte in någon stans. Dock! Så kan jag ha den turen att jag kan få komma in några dagar senare om någon inte kommer på uppropet. Så även om jag inte fått något imorgon, så är det inte helt kört. Men vill gärna att det ska komma något idag eller imorgon.

Jag har så tråkigt om dagarna, vill göra något. Jag vill gå i skolan! :P Speciellt nu när de i min förra klass som skulle gå kvar ett tag till har börjat. Vill komma ner och hälsa på er sen! :) Och jag själv vill börja plugga igen!

I måndags firade jag och Roger två år tillsammans :) Jisses, vad jag älskar dig! <3

På lördag är det bröllop :) Ska bli så mysigt. Gillar verkligen bröllop :) Det är Rogers bror Björn och hans tjej Susanna som ska gifta sig. Så det blir kyrkan och sedan festen och hela köret! :) Jag har fixat kläder sedan en tid tillbaka, så har sluppit stressa med det, skönt! Ska ha en mörkrosa klänning och rosa skor. Håret ska jag ha i en lång fläta på sidan, ska sätta i löshåret :) Tror det kommer bli super! Måste dock gå upp vid 6 tiden så jag hinner. För senast nio ska vi lämna huset.. Okej, tre timmar kanske är lite överdrivet.. Men om jag ska fixa mad löshåret och sminka mig snyggt så kommer det att ta ett tag.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0