Högskolan/Universitetet

Fick antagningsbesked nummer två igår. Fortfarande reserv på alla fem. Dock är min bästa placering nummer 27 nu, vilket gör att det inte är helt kört än. Men anmälde mig till tre enstaka kurser igår, en i Västerås och två i Örebro. Sen skickade jag mail till Uppsala universtitet idag och frågade om de hade platser kvar på sociologi A eller socialpsykologi A. Får se om man kan få något svar från dem. Skulle egentligen ha ringt, men jag hatar att prata telefon med främlingar. Men iaf, det blev tre anmälningar till enstaka kurser, kanske fem. Jag vet inte vad jag hoppas på mest egentligen, eller jo, helst vill jag ju komma in på socionomprogrammet i Uppsala, sen är det väl enstaka kurser i Uppsala, enstaka kurs i Västerås, Socionomprogrammet i Örebro, enstaka kurser i Örebro och sist Psykolog i Uppsala och sedan i Örebro. Helst är det väl Uppsala och Västerås, så långt till Örebro. Men kommer jag in i Örebro, så blir det där. Jag behöver ha pengar xD

Men, vi får se vad det blir av mig. Nu ska jag sätta mig och kolla lite på ett singing bee avsnitt innan jag ska ner och kolla på tv ett tag :) Ha det bäst! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: TinA

hopaps du får svar snart:)

2010-08-07 @ 16:04:14
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: edit

jasså. var bor ni nu då?? :) men det lät ju inte dåligt.. själv är jag så sjuuukt trött på att plugga.. så jag fortsätter att jobba ett tag till.. Sedan blir det nog volontär och flygvärdinneutbildning.. TV:n funkar superbra nu:D <3

2010-08-09 @ 18:36:57
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0