Baby, life was good to me..

but you just made it better! <3

Sista kvällen på lanet nu då.. Som det är planerat iaf, vi får se om jag kommer hem imorgon, i detta snövädret..

Lite tråkigt att det redan är över imorgon, hade gärna varit kvar längre. Men kommer hem till Tebbe, det är mysigt det med :) Sen blir det nog kusinträff i nästa vecka med, det gillas :D Förhoppningsvis, om vädret tillåter det, så blir det Väla med syster en dag också :) På Torsdag åker jag uppåt igen, hem till älskling <3

Jag vill kolla på melodifestivalen.. Hoppas svt.se kan visa programmet snart! Dum som jag är, så glömde jag att man kan kolla på det Live.. Menmen, det är bara att hoppas på att jag kan kolla på det om en liten stund :)

Sitter här med godis i ena handen och en öl i andra (a) Okej, inte ordagrant, för just nu skriver jag, men annars så är händerna fulla ;)

Dags för mer godis!!! :D

Kommentarer
Postat av: TinA

Det är gött att du kan koppla av på lanet :) det gillar vi!

2010-02-21 @ 09:13:29
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0