Det finns ingenting som du måste låtsas att vara..

Hittade en riktigt bra låttext av Peter Lemarc, var bara tvungen att dela med mig! Jag vet att det finns fler än jag som känner sig extremt nakna utan smink, att sminket måste vara på om du ska gå utanför dörren eller liknande. Denna texten fick mig att tänka om :)

Kom, tvätta bort allt smink
Ditt läppstift och mascara
Det finns ingenting
Som du behöver låtsas vara
Så låt ridån gå ner
Och säg sen vad du ser
Det är du


Iaf, har precis varit hos huddoktorn och sedan på apoteket och hämtat ut ett "schampoo" som jag fick på recept av doktorn. Jo, det gick faktiskt väldigt bra. Men innan jag skulle gå in så var jag sjuuuukt nervös! Men som sagt, allt gick bra, det var en sorts hudsvamp, men den är helt ofarlig och smittas inte.. Så måste nu använda det där hud schampoot i tre dagar på raken när jag duschar, och sen en gång i veckan, så skulle det försvinna. Hoppas att det kommer göra det!

Anna kom men världens idé om att gå ner till pizzerian och köpa mat för att fira att allt gick bra idag, funderar på att följa hennes exempel faktiskt :) Då blir det en kebab tallrik! :) Tror de har luncherbjudande med, vilket inkluderar dricka, perfekt! :)

Ska bara packa lite först, och sen tar jag mig ner dit. Packa lite småsaker och sen är det bara datorn och maten kvar ^^ Ska ta med mig lite pizzabullar och kanelbullar (a)

Nej, dags att göra någon nytta och få i mig något att äta. Sen blir det Göteborg!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0