Ett helt meningslöst inlägg, egentligen..

Haha, jag är knäpp xD Sånt här kanske man inte ska skriva i bloggen, men eftersom det är jag och jag är lite knäpp så jaa.. Jag tänker skriva det jag vill skriva :) Det är ju egentligen väldigt normalt :)

Jag blir alltid, som många andra väääääldigt sugen på godsaker när jag har/ska få min "roliga vecka".. Just nu sitter jag och trycker i mig en massa chips, toblerone och cola! Och det finns inget inom mig som säger stopp, kroppen vill ha mer, mer, mer och mer! *Dricker några klunkar cola*
Som sagt, det är inte bra att ha den där otroligt roliga veckan, den gör så många tjejer får mer fett på kroppen än de egentligen borde ha! Ja, jag är en av dem.. :P
Jag som ska försöka gå ner i vikt, dumma "veckan"!! Förstör allting för mig xD

Okej, ett helt meningslöst inlägg, men ibland behövs sånna med.. *Tar en näve chips*



Kommentarer
Postat av: Suz

hahahaha! ;D



Det där känner jag igen mig! Idag har jag ätit chips, mjölkchoklad och druckit cola! ^^.



Min blogg är uppdaterad! bara läs å lämna nått gulligt i kommenteren! :)



Ska vi ses snart?! Kram!

2010-02-27 @ 01:01:50
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0