Färglös som en tår blir jag utan dina andetag..

Har jag blivit en bloggnörd nu? (a)
Tycker det börjar bli lite många nu idag, men det är bara kul! :)
Mer för mig att skriva, och mer för er att läsa, kan inte bli bättre jue!

Restaurang besöket blev riktigt lyckat, underbart sällskap, otroligt god mat och trevlig service. Sånt gillas skarpt!
Innan restaurang besöket gick vi in på New Yorker och handlade en korsett till mig (a)
Ojoj va? ;) "Psst, it's for tomorrow you know.."

Just nu har jag precis tittat på Melodifestivalen deltävling 2, och sitter med Rogers tröja på mig och myser. Han sitter och är social med dem på vent, altså en del av dem som ska vara med på lanet som börjar på torsdag :) Även lilla jag ska vara med på det, ska bli såååå kul! Få träffa alla über trevliga människor :)

Hmm, sitter och funderar på vad som ska hända här näst.. Störa älskling kanske (a) "I'm an angel"

Neeeej, så blir det nog inte :/ Kom nyss på att jag har matteprov på onsdag, och borde verkligen plugga lite.. Ska jag plugga nu när jag är ganska så seg? Eller ska jag ta det imorgon när jag är piggare och antagligen har mer tid på mig? Det lutar mer åt imorgon, eller hur? (a) Bra, då blir det så! ;)

På tal om melodifestivalen, så var det rätt låtar som gick vidare till Globen! Men andra chansen vet jag inte riktigt, tyckte nog att Hannas var bättre än Paulinas.. Jaa, Hanna skulle gått vidare till andra chansen istället. De andra, jaa, låten tyckte jag var riktigt fin, texten var fullkommligt underbar (passar bra till titeln "Underbart"), haha, men den var verkligen det, gillade texten skarpt! MEN! (Nu låter jag som Tony Irving) Sångaren kunde inte sjunga den! Inte alls bra, skulle varit en vackrare röst till en sådan vacker text..

Btw, dags att dra sig ifrån bloggen.. "Do you think it will work?"

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: TinA

Kul med flera inlägg :D visst äre mysigt att sitta i killens tröja :)

2010-02-14 @ 14:27:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0