Lyckliga ögon

Fredag, sista dagen innan helg! Helgen ska spenderas med älsklingen <3

Om 30 minuter ska jag övningsköra igen. Det var ca en månad sedan jag körde med körläraren nu. Hoppas det kommer gå bra! Sist jag körde med pappa gick det faktiskt riktigt bra, och det brukar gå bättre med körläraren, så det ska nog inte bli några problem :)

Igårkväll gjorde jag mitt första test till teori provet. Det är små tester för att öva sig inför det slutgiltiga provet. Jag fick godkänt på de 70 första frågorna igår :) Hade bara några enstaka fel. Visst tittade jag lite i boken, men det får man lov att göra. Men många av frågorna klarade jag faktitskt utan bokens hjälp :) Lite stolt över mig själv (a)

Nej, nu ska jag strax stänga ner datorn, för att packa ner den och allt annat. Sen blir det körlektion i en timme och därefter hem och hämta väskan och sen åka till skolan för att ha en lektion. Bild. :) Sen bär det av hem till Roger! Dagen kan inte bli mycket bättre än sådär! :D

Pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0