Godmorgon världen, här är jag igen!

Efter en natt sovandes på först en luftmadrass själv, och sedan en madrass tillsammans med Roger, är jag väldigt utvilad :) Lite ont i kroppen bara, är inte van vid att sova på en liten yta. Fick putta på Roger för att undvika att inte hamna på golvet, madrass tjuv!! Har sovit ungefär 6 timmar, mindre än vad jag brukar, men piggare än någonsin :) Magen är bättre och jag mår på topp! Tror mycket beror på att jag började dagen med en massa skratt, finns ingen bättre start på dagen :)

Idag blir det data, data, data och handla xD Måste duscha med, så jag kan börja med det där schampoot, så mina bruna fläckar snart kan försvinna!

Jag har inte börjat dagen bra när det gäller mat måste jag få erkänna.. Har börjat dagen med godis, fy på mig! Jag som klagade på alla andra för de åt onyttigt innan frukost, eller till frukost, så gör jag det själv. Mega fy på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0