I was made for loving you baby..

Godmorning Sunshines! :)

Söndag morgon, vilket betyder snart slut på helgen, slut på lovet.. Bläää...
Vill vara kvar här hos älskling! <3

Hade en mysig dag igår iaf :D Blev Uppsala nåra timmar på dagen. Handlade tre par nya skor :) Louise är glad :D

De svarta stövlarna blir till att ha på ig utomhus nu, när det fortfarande är lite vinter, mina gamla stövlar läcker in, så de ska slängas! De svart/rosa skorna får vänta lite med att bli använda, de är mina nya vårskor :) Även de vita pumpsen får stå inne ett tag till, enda tills maj faktiskt, för de ska invigas på balen :D <3

När vi kom hem från Uppsala färgade jag älsklings hår :P Vill ni se resultatet? :D

Miiiiiiin snygging, bara min (a) <3

Nu ska vi snart kolla på film, blir Avatar :D Äntligen ska jag få se den!! :)

Ha det bäst!

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Suz

Jättefina skor louise! :)



Ja, roger passar faktiskt i brunt hår! tummen upp!



2010-02-28 @ 15:38:58
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/
Postat av: Bloggen om Film

Hej. Jag var en utav dom som vann den här designen precis som du gjorde. Jag ser dock att du fått samma problem som mig.. om man går in på din blogg för att läsa kan man inte se vad det står för att all text är lixom bagrunden svart. Har mailat biljaochtessisen men ointe fått svar ännu.. du kan ju skriva till mig om du luckas fixa det eller om du får tag på dom :/

2010-03-01 @ 13:51:27
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0