I'm crazy in love wohohoho..

Min älskling är bäst, bara så alla vet ;) <3

Som många andra, så tänkte jag skriva ett inlägg igårkväll, med blogg.se skulle dampa.. Jag hann till och med skriva ett inlägg, men tror ni det fungerade att lägga upp det? Nej! Fick lite små damp..

Men iaf, nu sitter jag i skolan och har rast. Pratar med Roger i telefon <3

Efter skolan blir det till Willys och handla lite :) Sen hem och plugga matte, prov imorgon,
döda mig! Fika på boendet ska också hinnas med :)

Och pissmyran, d.v.s. min älskling, ska åka till lanet redan imorgon.. Varför skulle jag ha en läkartid på torsdag morgon för?! Men ska bli skönt att få veta vad det är iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Suz

Jag behöver också gå till en huddoktor.... Men hoppas att du får svar som du vill veta vad det är för fel eller så på huden :)

2010-02-18 @ 09:27:56
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0