Ingen ska få ta natten ifrån oss <3

Igår kom jag hem till älskling! :) Efter en annorlunda tågresa.. Skulle åkt den vanliga genom att först åka till Mjölby, byta till ett tåg till Örebro, sedan vänta där en timme och sedan åka till Enköping därifrån. Men x2000 blev försenat en timme och fem minuter, så jag gick och pratade med konduktören och han sa att jag skulle åka med till Stockholm och sedan ta ett tåg till enköping därifrån :) Precis, som jag ville :) Så det blev att jag kom till Stockholm vid 14:40 och tåget till Enköping skulle gå 15:07. Så irrande runder på stockholms central ett tag, för att hitta till spår 4:a, centralen är ju såååå stor!! (a) Men hittade rätt, kom på tåget och det körde 10 min senare än de skulle, ingen fara skedd! Men sen under resan blev det ännu mer försenat, fick stå stilla i 20 min, för det var något fel med bromsarna.. Men det fixade sig tillslut. Självklart så kommer jag 4 minuter efter att bussen till Örsundsbro skulle gå, så det var bara att vänta i 20 min tills nästa skulle komma. Tror ni den kom? Njae, en sisådär 20 min försent... så satt i 40 minuter med iskalla tår!! Men när jag såg älskling stå och vänta på mig tillsammans med Ludde blev jag genast varmare :) Blev en myskväll med film och en massa snack och skratt, bästa man kan göra tillsammans med älskling <3

Idag vaknade vi vid halv tio, Roger är lika förkyld som jag, så han var hemma från jobbet. Låg och drog oss en liten stund innan vi gick upp och åt frukost. Sen har dagen bara runnit iväg. Har hunnit med att göra 2 körkorts tester också :) Bra Louise!

Nu väntar vi på glassbilen :) "Dididididi dididididi didi didi didi" ;) "Nu lurar vi barn, nu lurar vi barn, på deras veckopeng! (a)
Sen blir det Let´s dance för mig och Eva, Roger bangar som vanligt xD


Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, visst äre kul med alla förseningar? :) Trots att man tycker att SJ och alla borde vara mer förberedda på det nuförtiden, så har just denna vintern överraskat bra mycket.. Skönt att du kom fram med livet i behåll iaf :D Ha det trevligt hos Roger =)

2010-02-26 @ 20:34:45
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Suz

HAHA MEN GUD LOLLO! oj caps xD.



Glassbilen är alltid lika rolig när den konmer och så hör man melodin som skriker högt i högtalarna! ^__^



2010-02-27 @ 01:09:04
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0