Jag känner en bot, hon heter Anna..

Sitter just nu i en rum fullt med massa nördar xD Haha, nejdå de är inga nördar, då är även jag det, och det är jag verkligen inte! (a) Göteborg nu :) 9 stycken andra sitter runt omkring mig med sina datorer, jaa vi lanar xD

Jag och Marcus har klarat ut rebubbled two players :) ÄNTLIGEN! Vilket tid det tog, men fy fasen vad kul vi hade det! :D

Har fått pussa på Roger, underbart! <3
Tyvärr, så mår jag inget vidare just nu.. Min mage mår pissigt dåligt :/ Har ätit förmycket.. Först kebabtallrik, sen pizza, massa godis och läsk.. Jag vet, det är lan, då äter man inte bra, men min mage klarar inte det.. Att jag inte tänkte på det lite tidigare.. MIN MAGE LIDER!! :/ Kanske blir till att sova tidigt ikväll ändå, jag som vill vara uppe!

Hoppas att det blir bättre snart! För såhär kan jag inte ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0