Måndag 1/2

Jisses, det är redan februari.. Som jag brukar säga, tiden bara rinner iväg! Det är nu bara 4 månader och tre dagar kvar tills jag står där i min underbara vita klänning med en studentmössa på huvudet, och lämnar Risbergskaskolan bakom mig!

Helgen var både super, och mindre bra. Efter en flod av tårar både igårkväll och imorse fick jag nog. Kände att jag behövde min älskling mer än någonsin. Och underbar som han är, så betalar han en resa hem till honom på fredag och fixar så att vi ska ha det superskoj! Han har bjudit hem Marcus på lördag, när vi har huset för oss själva. Då blir det en monopol kväll :D Vi ska spela så det står härliga till, och jag får umgås med de som tycker jag är fin som jag är. Roger, du är verkligen bäst! Älskar dig till tusen! <3


Kommentarer
Postat av: TinA

gud vad skönt att han kunde betala en resa! :D så himla bra att han förstår dig.. du är fin som du är. jag vet att jag inte känner dig så bra mer än här på nätet, men jag litar på Roger och så fina som ni är och och varit mot varandra är så jävla bra :D man blir kär för att ni är kära, hihi :D

2010-02-02 @ 07:43:22
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Suz

Åh så gulligt av Roger faktiskt! Man ser att han tar hand om dig och du tar hand om honom! =)



Ja usch tiden har verkligen gått fort, jag tänkte på det också igår när jag satt på bussen hemåt "vad sjutton... är det 1a februari Idag?!?!" (igår). Usch det skrämde mig lite faktiskt ^^.



Kämpa på Lollo, jag vet att du står på dig, du är stark! =) Massor med kramar!

2010-02-02 @ 12:54:40
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0