Hon gråter inte mer..

Hmm, känns som det är något som vill mig något ont.. Blir sjuk hela tiden :/ Först i torsdags och fredags. Sen i måndags eftermiddag och igår. Förstår inte.. Menmen, det är bra nu igen, och hoppas verkligen att det kommer förbli så :)

Dagen igår, vill jag knappt prata om.. Var sjuk, var orolig, ledsen, totalt förstörd och extremt kär! Många känslor på samma dag, jajamensan. Tror inte jag gråtit så mycket på evigheter.. Jag har varit nära, men detta var sjukt.. Okej, inga skuldkänslor nu, jag är bara en väldigt känslig liten tjej, det vet du.. Och sen måste även jag få berätta hur jag känner.. Jag vet också att vad som än händer, så kommer du aldrig att förlora mig! <3 Det är du och jag ju! :D

Sen idag blev jag både besviken och otroligt lättad, mina känslor går inte ihop längre. Arg, men samtidigt glad. Sorgsen, men samtidigt så otroligt kär. Besviken, men ändå lättad. Jag menar det går inte ihop..
Fick damp på läraren idag också, men vi behöver inte gå in på detaljer..
Det roligaste idag var när jag var på flumhumör xD

Snart alla hjärtans dag, på söndag, myyyys :D <3 Ska tillbringas till 100% med älskling <3
Roger, jag älskar dig, glöm aldrig det! Även om det händer sådär ibland, så älskar jag dig till tusen ändå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0