Onsdag 3/2

Wow, ett blogginlägg till! På samma dag, rekord Louise! :)

Jag vet, jag ska bara låta det vara..
Men jag kan inte..
Förstår inte att en människa kan trycka ner en så mycket, när personen själv varit med om samma sak förut.
Jag ser inte meningen med att kränka både mig, min pojkvän och mina vänner.
Jag sa bara mina åsikter, precis som du själv gjorde.
Men att du sa dina, det var helt rätt, men när jag sa mina, då blev det världens liv.
"Behandla andra, så som du själv vill bli behandlad"
Har du aldrig hört det eller?

Att du bara orkar?
På internet kan du skriva hur mycket som helst, men i verkligheten blir du tyst som en mus.
Det ser jag som om du inte vet vad du gör förän efteråt, och då vågar du inte ta tag i det.
Jag tror jag vet vad du är, du är feg!


Förlåt alla ni, som jag lovat att bara slänga det åt sidan, jag kan bara inte.
Det ligger där och pyser inom mig hela tiden, och snart kommer väl helvetet braka lös..


Kommentarer
Postat av: TinA

det är inte o undra på, jag hade reagerat som du. orka ha detta i huvet hela tiden när nån psyk-mobbare (alltså en som mobbar folk psykiskt istället för fysikt) ska finnas i närheten och förpesta så blir man såklart snart knäpp av att hålla in alla känslor! nej, jag tycker du ska fortsätta säga dina åsikter, den människan ska så lagom få tro att hon/han ska få sätta sig över alla andra..

2010-02-03 @ 20:46:05
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: matilda

nej jag tycker du ska ignorera och inte ge ens nån tanke till sånt där strunt! inte ens värt att bli upprörd över! Hälsa Roger från Matilda =)

2010-02-03 @ 20:52:27
URL: http://matildand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0