Onsdag 3/2

Sitter här i skolan och ska egenligen jobba.
Men eftersom jag är ganska långt före, så känner jag att jag kan ta det det lugnt.
Det sa jag inte för att skryta, eller jo, det gjorde jag nog xD
Men allvarligt, jag är snart klar med arbetet, har tre saker till att skriva och sen powerpoint.
Och vi har hela 6 lektioner kvar på oss, jag lovar det hinner jag, gott och väl!
Så därför har jag pratat i telefon med Roger, läst lite bloggar och gjort andra saker helt enkelt :P
Men! Lite om arbetet har jag gjort, har berättat allt jag skrivit för Roger, och det var inte lite ^^

Ojoj, nu blev det lite mycket "skryt" eller vad man kan säga, men som Roger säger,
så ska jag förstå att jag är bra som jag är och allt sånt :)
Just därför måste jag bli lite bättre på att pusha mig själv ibland.
Tror jag behöver skryta och tycka att jag själv är bra ibland.
Det kanske kan få mig att må bättre!

Längtar till fredag, vill pussa på Roger! <3
Sen vill jag träffa Marcus med :)
Och båda sakerna får jag göra på fredag!
Sen blir det uppesittar kväll med monopol hela natten ^^
Vad jag och Roger ska hitta på resten av helgen får vi se sen :)
Njuta av varandras närvaro tror jag <3

Nej, nu måste jag göra någon nytta.
D.v.s. jag ska logga ut från datorn, hämta matteboken och sedan ha mattelektion fram till tre :)
Sen ska jag hem och tvätta, jippppi.... not xD
Men ska bli skönt med rena kläder ;) Hahahah :P

Hejsvejs i lingonskogen!

Btw, jag har varit på flummhumör hela dagen, akta er! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0