Små vita ljus, bara stjärnor mellan träden

Klockan är mycket, jag vet.. Men sov på tåget så är ganska pigg just nu :P

Tillbaka i Örebro igen. Har gjort ett till körkorts test, gick inte lika bra denna gången, blev underkänd med 59 rätt av 70.. Menmen, de är till för att träna :) Imorgon blir det övningskörning i en timme. Missar matten, vilket inte är så speciellt bra, men kan inget göra.. Sen blir det till skolan och då ska jag och Annica fixa det sista med vår redovisning. Sen vid halv ett har jag min första lektion. Sen en lektion till och därefter hem och packa tenniskläder, och sedan träning :) Kanske får handla lite efter träningen med, om jag orkar xD

Nej, dags för sängen.. Utan Roger :/ Inge vidare faktiskt..
Miss you darling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0