Söndag 7/2

Då var man tillbaka i Örebro igen. Blandade känslor faktiskt. Visst tycker jag om att vara i Örebro, det är inte det. Men efter en helg hos Roger och hans föräldrar, hade man gärna stannat kvar. Hos Roger mår jag som allra bäst, det är där jag hör hemma. Kanske inte just hemma så, inte hemma i huset. Utan det är hos honom min själ vill vara, där jag hör hemma helt enkelt. I hans famn, i hans närvaro, där är Louise bara Louise. Jag är mig själv helt enkelt. Som Roger sa när jag åkte så har jag faktiskt glömt något, jag har glömt honom <3


Just nu vet jag inte om jag kan säga att jag mår på topp. Det är inte bara för att jag saknar Roger redsan, utan mer för att min hals gör riktigt ont! Känns som om det ligger något stort på tvären i halsen och bara vill komma ner när man sväljer, men det går inte.. Det räcker att jag bara nuddar vid mina halsmandlar och de riktigt bultar av smärta.. Jag vet inte varför det ska bli såhär, det känns som om jag börjar bli sjuk 24/7 eler nått..




Kommentarer
Postat av: TinA

jag vet inte, men jag tror att när man tänker väldigt mycket på jobbiga saker, som det som händer i er klass/skola så blir du väldigt stressad över saker och ting, och det kan säkerligen medföra att du glömmer bort din hälsa typ och därav sjukdom efter sjukdom :/

hoppas du mår bättre iaf.. Kul att du fått mysa i helgen med Roger :)

2010-02-08 @ 12:17:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0