Söndag 7/2

Tjosan!

Söndag, vilket betyder skola imorgon, jag är taggad! Not......
Usch, vill bara ha lov, vilket som tur är kommer snart :)
Då blir det lan, syster och Roger <3

Helgen har verkligen varit på topp :)
Fredagen började lugnt, med att jag vaknade och tog det lugnt, eftersom jag var hemma från skolan.
Vid kvart i tre åkte jag tåget till Köping. Där mötte Marcus upp mig och han körde oss till Enköping :)
Där mötter vi älskling, och då handlade vi mat till kvällen och dricka på systemet.
Sen åkte vi hem till Roger och började med maten nästan på en gång, alla var hungriga.
Det blev tacos, mumsmums! :)
När vi ätit oss mätta blev det dags för monopol :D
För en gångs skull vann någon annan är Roger, Marcus vann!

Igår började dagen med att slappa. Roger vid sin dator, Marcus vid sin och jag vid min.
Jag var inte vid min särkillt länge innan jag kom och störde killarna xD
Då började jag och Marcus spela Rebubbled, och jag kan säga att vi blev ganska beroende ^^
Vi spelade två spelare och kom rätt långt. Vi ska fortsätta på lanet :P
Enda nackdelen var att vi delade stol i början, så båda två fick ganska ont i rumpan xD
Vid halv fyra åkte Marcus hem igen, och jag och Roger tog det lugnt.
Fixade mat och kollade på melodifestivalen.
Sent på kvällen satte vi igång en film och därefter somnade vi gott.

Imorse vaknade vi vid 10, gick ner och fixade lite saker innan vi åt frukost.
Spelade en runda monopol, och Roger vann, inget ovanligt tyvärr..
Och nu sitter vi här och nördar oss xD


Kommentarer
Postat av: Marcus K

Rebubbled!!!! Längtar redan :D

Bara tacka igen för allt :D

2010-02-07 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0