Spelar inte längre någon roll..

Sitter här med matteboken och kämpar.. Har matteprov imorgon och jag undrar hur det kommer att gå.. Jag kan en del, jag vet hur man räknar ut sakerna, men inte om det ska krånglas till så mycket :S Kan det inte bara stå ett tal och sen ska man räkna ut det? Måste de ta allt bakvägen också..

Rogers bror ska försöka hjälpa mig lite nu, får se om jag blir något klokare ;)

Fettisdagen idag, och jag hatar verkligen semlor.. Jag menar, det blir inget över om jag får bestämma.. Bort med mandelmassan, bort med hälften av grädden och sedan äta halva för att sedan tycka att brödet växer i munnen på en.. Inge vidare, så struntar hellre i att äta :P Josefine fick min under lunchen, och på fikan med boendet så fick jag kanelbulle istället :D

Nej usch, matten väntar.. Döda mig.. :/
Om ni undrar över rubriken, så är det om matten, men det kanske ni smarta personer förstod ;)

Kommentarer
Postat av: TinA

Nepp, idag är inte min smarta dag :) men inlägget förklarade ju så bra, så ;)



lycka till med matten. jag tycker samma som du angående semlan :P

2010-02-16 @ 21:23:33
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Suz

Usch och BLÄÄ för semlor! Tycker inte heller om det, det är bara för mycket i den!. Hällre Kanelbulle än Semla!! ;D

2010-02-18 @ 09:25:59
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0