Till älskling på alla <3 dag

Det var tänkt att jag skulle läst upp detta för Roger idag, men det var så mycket känslor att jag fick små panik. Jag klarade inte av att läsa upp det, utan började istället gråta. Kalla mig feg eller vad ni vill, men efter att ha läst texten så tror jag att ni förstår varför det var så svårt att få fram det. Roger fick läsa det själv, men han fick iaf se den, och det är huvudsaken :)



Min älskling
, detta är bara till dig och ingen annan. Känslor att svåra att få ner på papper, de är oftast lättare att visa. Vi visar våra känslor och all vår kärlek till varandra så ofta det bara går. Men nu känner jag för att försöka få ner en massa på pappret.


När jag är med dig, i ditt sällskap. Då är jag som jag vill vara. Det spelar ingen roll vilket humör jag är på, jag är ändå mig själv till hundra procent. Det är inte många som ser den sidan av mig direkt, du är speciell. Jag känner mig fri och trygg tillsammans med dig. I din famn är jag tryggare än någon annan stans. Det är där jag hör hemma.


När vi först blev tillsammans du och jag, så hade vi många som var emot oss. Det var ingen lätt match, men vi klarade det tillsammans, vilket jag är otroligt glad över just nu. Vår kärlek blomstrade och växte sig starkare och starkare. Vi har haft några små bråk, men de har vi löst samma dag. Annars håller vi sams och älskar varandra ut i fingerspetsarna.


Att ligga bredvid dig är som att sväva på moln. Man känner sig tyngdlös helt enkelt. När du sedan smeker min hud med dina händer försvinner jag helt bort i drömmarna. Kyssarna i nacken, på munnen och överallt annat är oförklarligt underbara. Att sedan höra en massa gulliga kommentarer på det är utöver gränserna. Jag hamnar i himmelriket.


Du är den du är, och det är jag tacksam över. Jag skulle inte ha älskat dig på samma sätt om du inte vore dig själv. Det är dig jag älskar, och dig jag alltid kommer att älska. Jag vill aldrig att du ska ändra på dig. Visst finns det småsaker, men de vet du redan om. Inte heller jag är perfekt, det är ingen. Men du är inte långt därifrån.


Jag lovar, du kommer aldrig att förlora mig. Jag är mer rädd för att förlora dig. Du är min dyrbaraste diamant och skör som glas. Ingenting får hända dig, då vet jag inte vad jag tar mig till. Utan dig vore jag ingenting. Vi har format varandra. Vi är en del av varandra och jag fullkomligt älskar det. Vi kompletterar varandra på ett sätt som nästan är obegripligt. Att två människor, som är så olika, kan passa på pricken tillsammans. Det är äkta kärlek.


Att ha dig vid min sida är nästan för bra för att vara sant. Jag har fått min sagoprins och det enda som återstår för att lyckan ska bli gjord, är att vi ska leva lyckliga tillsammans i alla våra dagar, du och jag tillsammans. Jag bryr mig inte om hur framtiden kommer att se ut, bara jag får dela den med dig. Sen kräver jag inget mer för då har jag fått allt det jag önskar, och ingenting kan bli bättre än så.


Roger, jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: TinA

Aww. :D

2010-02-14 @ 17:51:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0