Torsdag 4/2

Denna dagen började inte alls bra. Den började hemskt!
Vaknar upp, går sakta upp ur sängen och går in i duschen.
Duschar klart och sträcker mig efter handduken. Virar in mig i den och stannar tvärt.
Hela huvudet börjar snurra och världens illamående kommer krypande.
Går ut ur duschen, sätter mig på toastolen för att se om det hjälpte, det gjorde det inte.
Reste mig upp och allt blev helt flimmrigt framför mig, extremt läskigt..
Gick för att dricka vatten, men inte det heller hjälpte. Så slängde mig ner på sängen helt skräckslagen.
Ringer pappa och ber han vara kvar i telefonen, så det finns någon där när jag ska prova resa mig upp igen.
Det gick bra, och jag kunde fortsätta fixa till mig.

Jag gick till skolan, var där fram till lunch, sen började jag få huvudvärk och illamående. Gick till systern, och hon kollade mitt blodtryckt. Det var för högt! Så hon tyckte jag skulle hem och vila och ta det lugnt.
Så jag åkte hem, satte igång tv:n, pratade med lite vänner på datorn, sov en liten runda och nu för ca en timme sedan gick jag till pizzerian och köpte en pizza. Orkade inte ställa mig och laga någonting, och mamma och pappa har gett mig pengar för att kunna köpa en pizza en dag, och idag passade det utmärkt! Den var riktigt god, behövde mat. Nu har jag precis kollat på Navy CIS, alltid lika bra! :) Får se när jag somnar ikväll, huvudvärken tar kål på mig.. :/

Det blir nog att jag är hemma imorgon med. Lika bra att vila upp sig ordentligt. Åker ju hem till Roger vid fyra imorgon med, och kul om man skulle tuppa av på tåget, nejtack! Så blir nog en vilodag imorgon.

Nej, ska nog återgå till tv:n nu igen, se om det finns något bra att kolla på :)
Happas ni mår bättre än jag!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0