Varje gång jag blundar är de samma sak..

allt jag ser är dig! <3

Skoldagen är över och nu väntar tennis träningen. Därefter blir det hem och laga mat, är redan hungrig (a) Men vill inte äta något innan jag ska iväg, kommer bara må dåligt om jag får i mig något innan träningen.. Så det får bli efter.. Sen middag idag, klockan halv nio, nio närmare bestämt.. Usch, jag kommer vara vrål hungrig! Kanske tar med mig en clementin på bussen eller något, så jag får lite i mig iaf :) Ikväll blir det pasta med pastasås och kött :)

Bussen går om 25 minuter, väskan är packad och jag är ombytt. Blir att läsa lite bloggar innan jag ska gå.
Skriver säkert mer ikväll och berättar om träningen och om min mat blev lyckad ^^

Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0