Vi saboterar allt vi inte kan ta med oss..

Onsdag morgon , och jag är trött! Snoozade i tio min, sen klädde jag på mig gympa kläderna i sängen, allt för att ligga kvar så länge som möjligt. Det blav ganska sent igår, satt uppe med matten. Vet inte om jag blev så jättemycket klokare, men lite iaf.. Bara att hoppas på det bästa att provet ska gå bra! Sen har jag en redovisning också, men den kan jag mycket bättre, den har vi jobbat med i flera veckor, så allt jag skrivit har jag läst igenom flera ggr, så den sitter där det ska.

Eftermiddagen ser ut på följande sätt: Slutar skolan vid tre, sen hem och börja städa, lägenheten ser ut som en bombnedslag. Därefter blir det packning och matlagning. Sen kan jag äntligen pusta ut! Ett lov är verkligen behövligt för mig just nu. Och det kan inte bli bättre än att starta det i Göteborg :)

Hmm, Roger åker redan idag, lyllos! Menmen, det som är bra är att han kommer vara där när jag kommer, det är ett stort plus! <3

Nej, kan inte slöa längre, ska sminka mig och sen bege mig mot skolan.. Första lektionen är gympa, döda mig eller nått!! Vill ha torsdag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0