Fredag 29/1

Åhh, jag kanske är tjatig nu, men jag MÅSTE sova innan det blir ny dag.. Det är inte fredag än.. Det är torsdag mitt i natten till fredag (a)

Äntligen är sjuhelvetes veckan över! Har suttit i skolbänken 12 timmar varje dag.. Nästan iaf.. Inte långt därifrån.

Efter jag har sovit, blir det att gå upp vid halv åtta när klockan ringer. Sen fixar jag till mig och packar det sista innan jag beger mig till skolan för att ha filosofi :) När den är slut är det direkt mot bussen och åka till stationen. Vid kvart över tolv bär det av hem till Skåne :D Ska med pappa och några av hans vänner och dricka öl, börjar bli en stor flicka nu ;) På lördag ska vi fira Tebbeliten som blir hela 16 år gammal! Och söndagen är Tebbes födelsedag och vi ska fira kusin Lina som blir 22-23 tror jag. Där omkring iaf :P

Nej, nu måste jag få min skönhetssömn!
Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0