Måndag 4/1

Ny design igen! :) Tyckte den andra var lite för julig, och så ville jag sitta och leka lite med photoshop, så det blev en ny design. Vad tycker ni om den?

Jag har inte riktigt fattat att det är 2010 än, jag menar det är året man har längtat till, året då man äntligen tar studenten! Och nu är det här, det är verkligen här! Det betyder att om exakt 5 månader står jag där i min vita klänning med studentmössan på huvudet och förhoppningsvis en massa släktingar som tittar på mig. Innan dess blir det balen också :) Roger och jag på bal, gulligt! Menmen, det är lång tid dit. Eller nej, det kommer nog att gå i en rasande fart!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, gjort lite på min psykologi läxa och lekt med photoshop. Roger är på jobbet, och jag saknar honom massor <3 Känns så tomt att sitta här på hans rum utan honom ^^ Men, han kommer väl hem om någon timme eller så :)

Nej, nu ska jag se om det finns något kul på tv, finns det inte det, så får jag hitta på något annat att göra.

Ha det bäst!
Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Annica H

Bloggen blev underbar =) Du är alltid lika duktig då det gäller design, du skulle nästan ha gått på estet :p Snart är det studenten, du och jag vettu :) <3

2010-01-04 @ 19:06:23
Postat av: Annica H

Bloggen blev underbar =) Du är alltid lika duktig då det gäller design, du skulle nästan ha gått på estet :p Snart är det studenten, du och jag vettu :) <3

2010-01-04 @ 19:06:53
Postat av: Elina

Din design blev jätte fin :D

2010-01-09 @ 13:56:48
URL: http://www.blogg.jaxne.com/elina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0