Onsdag 13/1

Som sagt, enligt mig är det inte onsdag än, eftersom jag måste sova först innan det blir en ny dag. Men datorn envisas med att det är onsdagen den 13 januari nu, eftersom klockan är över tolv.. Så ja, det är väl onsdag nu då.

Har kommit överrens med mamma och pappa om en deal nu. De var dem jag var irriterade på förut, men det förstod ni nog. Men nu är det löst, som tur är! :) Tycker inte om att vara sur på mina föräldrar, men ibland behövs det också. Iaf, nu är det bestämt hur det blir på lovet vecka 8. Först, tar jag ledigt på torsdagen och fredagen vecka 7, för jag åker till Göteborg på lan :) Roger, hans syskon och flera andra rs-vänner ska med :) Ska bli riktigt kul faktiskt! Sen åker jag hem till Hässleholm på söndagen vecka 7, stannar hemma till Torsdagen, åker på sedan på förmiddagen hem till Roger och stannar där till söndagen därpå :) Då blir det 3 och en halv dag hemma och lika många hos Roger :) Ibland kan jag komma på riktigt bra ideér :)

Aja, ville bara berätta att allt var löst igen.
Ska hitta på något att göra nu, eftersom jag är super pigg ^^
Blir ingen skola imorgon heller, vill vara helt utvilad innan jag åker dit igen.
Hoppas jag orkar ta mig dit på torsdagen, ska få tillbaka nationellaproven i svenska då :)

NattiNatti på er! <3

Kommentarer
Postat av: Tessisen

Tack för kommentaren!

Tycker absolut du ska skicka in om du har en sådan bild! Det innebär ju mer övning för mig! ;)



Kram!

2010-01-13 @ 13:18:30
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0