Söndag 17/1

Jag gillar fortfarande inte detta, att datorn och mobilen ska envisas med att det är söndag, fast jag inte sovit.. Får sluta vara uppe såhär länge kanske..  Då envisas de inte längre :)

Ligger i min säng med datorn, vill sova, men kan inte.. Är för pigg. Så tyckte det var en bra idé att skriva lite i bloggen nu, när jag ändå inte har något annat för mig.

Dagen idag, eller nej igår.. Var väldigt lugn och stillsam. Blev väckt av Tebbe vid tjugo i tolv, då hade gullungen gjort frukost och allt, med srambled eggs till och med! Mumma!

Efter frukosten satt jag i morgonrock fram till fyra tiden, då jag gick och tog mig en dusch. Efteråt fixade tebbe mitt hår och så sminkade jag mig. Vid tjugo över 6 tiden blev vi hämtade och körda till Ida, kusinen som fyllde 21 :) Stannade där till halv tolv, fick god mat och det blev mycket skratt :)

När vi kom hem, jag och tebbe, så satte vi oss och tittade på film, eller ja, jag kollade på film, tebbe somnade efter några minuter :P Vaknade inte ens när min mobil ringde xD Då var det älskling som skulle säga godnatt :) <3

Ja, och nu ligger jag då här, och borde sova..
Men vi får se hur det blir med det..
Pusspuss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0