Söndag 24/1

It's been a long, long time..

Men nu ska jag försöka skriva lite igen :) Det har varit en as kalas helg! Än så länge, den är inte äns slut, det kan inte blir så mycket bättre! :) Vi börjar från början tycker jag. Och allting började i fredags.

Fredags morgon.
Jag hade sovmorgon till åtta, skönt! Började lektionen vid tio och slutade tjugo över elva, filosofi :) Därefter hade jag en låååång lunch fram till halv ett. Åt mat med brudarna och sedan tog vi det lugnt tillsammans innan bild lektionen började. Vi gick dit lite tidigare, eftersom han brukar öppna klassrummet lite tidigare, och vi hade rätt, så vi började lektionen kvart över 12 istället, och fick sluta fem över halv tre, en kvart tidigare :) Hoppade på bussen tillsammans med Tess och några andra och åkte hem till min lilla lägenhet. Städade och var super duktig. Lagade super god mat och vid halv 10 kom älskling<3 Äntligen var det enda jag tänkte! :D När vi kom hem till mig igen blev det ingen lång stund uppe, utan vi gick och la oss ganska direkt.

Igår.
Klockan skulle ringt vid halv tio, men vi vaknade vid halv nio och då var Roger skiit pigg, så vi gick upp. Egentligen skulle jag ha tvättat, men hade inte hunnit tvätta mycket ändå, så jag struntade i det. Vi fixade till oss och gick upp på stan. Där fick Roger se min älskade balklänning :) Vi handlade även Monopol City och snacks till kvällen. Därefter gick vi hem igen och tog det lugnt innan Marcus kom vid fyra tiden :) Efter att vi snackat ett tag började vi med maten. Det blev riktigt lyckat, sweet chilli marinenerat kött, potatiskroketter och beranaisås. Mums! Vid tjugo över 6 kom Zamila och det var dags för Monopol! :D Det var riktigt roligt det där nya City :) Vi spelade i nästan tre timmar :) Beroende eller vad? :P Sen var det dags för Zamila att ge sig av. Vi sa hejdå till henne och sedan spelade vi tre en runda till. Vi var klara vid halv två tiden :P Då kände sig Roger och jag trötta och Marcus kände att han nog behövde köra hem. Så vi sa hejdå till Marcus med och gick sedan och la oss och somnade bums! Tack för den super, duper, mega trevliga kvällen Roger, Marcus och Zamila! <3

Idag, morgon.
Ja, nu är det då söndag morgon och jag och Roger är fortfarande lite småsega. Idag blir det en slappe dag, med ett besök på McDonalds :P

Pusspuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: elina

En lyckad och lugn helg :)

2010-01-24 @ 14:45:46
URL: http://www.elina.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0