Tisdag 12/1

Tisdag eftermiddag, men känns som förmiddag.. Vaknade av klockan vid åtta, kom knappt upp ur sängen. Skickade sms till läraren och sjukanmälde mig. Sov vidare till 12, skönt! Därefter la jag mig i soffa och tittade på tv och kollade igenom lite på datorn, hela tiden med täcket över mig. Fryser som en galning.. Sen vid ett tiden fixade jag lite frukost och sen segade jag i soffan. Nu är klockan tre, och jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Blir väl till att sega mig igenom resten av dagen också.

Senare ikväll blir det iaf till att laga lite mat till mig, behöver energi. Ikväll blir det pastasallad med pasta, tomat, gurka, majs och mozarella. Och en pesto dressing till :) Inget direkt avancerat, för det orkar jag inte riktigt med. Men tycker att det låter som en mycket god och nyttig rätt :)

Nej, dags att hitta på något. Kanske sätter mig och försöker hitta på någonting att göra med min scrap book :) Blir nog två sidor med en massa bilder på kompisarna :) Om jag orkar vill säga..

Ha det bäst, hoppas ni mår bättre än mig iaf!
Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: TinA

krya på dig :)

2010-01-12 @ 15:57:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0