Mycket tid, men bloggtorka..

Okej, jag erkänner.. Jag har lagt bloggen åt sidan ett tag nu, har helt enkelt inte haft någon ork eller lust. Bloggtorka på hög nivå eller nått ^^

Men nu bor jag iaf hemma hos älskling och det är helt officiellt :) Jag trivs jättebra tillsammans med han och hans familj, det finns lixom inget bättre än att vara med den man älskar allra mest. Men självklart så saknar jag mamma, pappa, syster och alla andra där nere i Skåne. Men det är som sagt dags att börja på ett nytt kapitel i mitt liv. Detta är början på mitt och Rogers liv tillsammans och det känns super bra! :) Även om hans familj är lite småknäpp, men vems är inte det? ;) Vill ni ha lite exempel? Bengt, Rogers pappa blandar allt i sin matlåda, då menar jag verkligen allt! All mat och grönsaker blandas ihop i en gegga och sedan värmer han det på jobbet, även sånt som egentligen ska vara kallt.. xD Och hans bror Jonny, han kan inte blanda sin mat alls! Allt ska ätas var för sig, inte blandat överhuvudtaget.. Snacka om stor skillnad på far och son :P

Det var underbart när Roger hade semester, vi hittade på en massa skoj :) Vi åkte till grönan, umgicks med hans syskon, umgicks med Marcus, hade tid för oss själva och bara tog det lugnt med varandra, var och badade m.m. Nu är det sjukt tråkigt varje dag när Roger jobbar, jag bara slöar och försöker hitta på saker att göra. Finns inte så mycket att göra utan pengar och utan ork att ta mig iväg och göra något ensam. Som tur är så finns tv:n där som är min bästa vän just nu xD Har en massa saker som jag följer nu ^^ Börjar tio över 12 till 17 (a) Cityakuten, Operah Show, Masterchef Australia, Tyra Banks Show och sist Top Modell. Ja, jag föraöker röra på mig imellanåt ^^ Tänkte gå ut med Ludde idag med, men bara för att jag bestämde mig för att göra det så verkligen spöregnade det.. Då har man fan ingen lust att vara ute.. Som tur är så har Roger snart en vecka semester till :D Vecka 32, då bär det av ner till Skåne. Träffa familjen och ha superkul på hässleholms festivalen :) Det ska bli underbart!

Jag har blivit placerad som reserv på alla mina val till högskolan, 3 olika socionom och 2 olika psykolog, men reserv på alla, bästa reservplatser är socionom programmet i uppsala, där är jag nummer 56, på psykolog i uppsala är jag reserv nummer 1600, någoting, så det kan jag bara glömma! Men, jag hoppas på socionom i uppsala, det skulle vara underbart faktiskt! Men kommer jag inte in ska jag försöka ta mig in på en enstaka kurs så länge, en kurs som behövs i programmet jag vill gå, alltså socionom :) Vi får se vad det blir av mig..

Lite bilder kanske? :)


Jag och lilla Jonathan på djurpark :)


Älskling och jag på vår tjugotre månaders dag :) <3

Blev visst bara två bilder, men kommer fler sen, lovar! Ska ta lite bilder från Evas kamera sen :)

Blev det lite att läsa nu Suzana? :) Har läst alla dina inlägg samma dag som de kom upp (a)
Pusspuss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Suz

JAAAAAAAAAAAAAA jag blev jättenöjd! Tihi, o där ser man, du verkar ha det så toppenbra hos roger o vad ni gjorde för grejjer när han hade semster. Kul! :)

2010-07-29 @ 19:14:25
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/
Postat av: Linn

det märks att du trivs, lycka till :)

2010-07-29 @ 22:57:24
URL: http://wordswrittenbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0