Tidsfördriv..

Ditt äldsta hångel ? - 3 år äldre än mig
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2
Vad tycker du om kärlek? - Underbart!
När kramade du någon sist? - Innan idag
Saknar du någon speciell person? - Mamma & Pappa
Har du svårt för att bli kär? - Har hittat den rätta
När kysste/hånglade du med någon sist? - En minut sedan
Ångrar du det? - Åhnej, tycker om Rogers kyssar ;)
När fick du senast en komplimang? - Innan idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - Pussat
Är du ensam nu? - Nej, älskling sitter bredvid
Vill du ha barn? - Ja, men kanske inte exakt nu, hade gjort saker och ting så mycket annorlunda

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? - Hahaha ja!
Hånglat med fler än 5 pers? - Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej
Gjort något riktigt dumt? - Säkert..
Gjort något du verkligen ångrar? - Mjo..
Åkt ambulans? - Aldrig
Gjort nåt olagligt? - Nej
Blivit tagen av polisen? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Har jag nog, fast inte med mening så klart och var länge sedan
Slagit ner någon - Nej verkligen inte
Skämts över dina föräldrar? - Har jag säkert gjort någon gång..
Skämts över dig själv? - Haha ja xD
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja
Varit kär i någon du inte haft chans på? - Ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Min säng? Det är min och Rogers säng, så Roger ;)
Såg dig gråta? - Roger
Fick dig att gråta? - Jag själv
Du delade en cigg med? - Ingen
Du gick på bio med? - Roger <3
Skällde på dig? - Ingen aning :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? - Ja, älskling
Pussat någon? - Ja, älskling
Köpt någonting? - Nej, bara suktat efter en massa nya kläder och skor ^^
Sjungit? - Säkert ^^
Saknat någon? - Ja, familjen hemma i Skåne. Men trivs jättebra hos Roger :)

VAD:

Längtar du till mest just nu? - Att jag och älskling ska få en lägenhet
Har du för kläder på dig? - Jeans leggings och linne
Ska du göra i sommar? - Ta det lugnt och åka ner till Skåne tillsammans med Roger
Åt du senast? - Hemmagjord pizza
Har du för mobil? - Sony Ericsson W595
Vad köpte du senast? - Kläder

VEM/ VILKA:

Slog du senast? - Roger, men bara på skoj
Fick du sms från senast? - Älskling
Pratade du med i telefonen senast? - Mamma
Älskar du? - Roger, familjen och Emma

ALLMÄNT:

Har du pussat en groda? - Nej
Kan du hjula? - Nej
Biter du på naglarna? - Nej, men river av dem tyvärr :/
Är du EMO? - Nej
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Nej, låter läskigt :P
Har du sjungit inför publik? - Hahahahah, ja, i nian
Är du hungrig? - Nej, mätt och smakar bara tandkräm i munnen xD
Är du blyg? - Inte alls lika mycket som jag har varit

Kommentarer
Postat av: Suz

Du börjar komma lite igång med bloggen gumman! Sätt fart lite mer så jag har något att läsa när jag har tråkigt framför datorn. Själv har jag börjat blogga så nu finns det massa att läsa ^^. Saknar dig! <3

2010-07-28 @ 22:22:35
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0