Usch, ibland är det inte skoj att vara tjej..

..när man ska behöva ha as ont i magen en gång i månaden pga att man ska kunna få barn i framtiden. Ja, jag pratar om mens, trevligt va? :P Nej, men det är en sak jag tänkt på länge.. Det är tjejer som får stå ut med mest när det gäller sånna saker. Tjejerna har hand om preventivmedeln (om man inte alltid kör med kondom, men hur skönt är det då).. Sen så får tjejerna stå ut med att blöda i en vecka en gång i månaden.. Vad får killar stå ut med? Inte något som kan vara värre än båda de sakerna tillsammans i alla fall. Sen ska vi bära på barnet också, inte för att jag anser att det kommer vara så jätte plågsamt, men klart att det kommer bli tungt samtidigt som det nog kommer att kännas underbart att ha det där inom sig (a) Och sen det som jag tror kommer vara det värsta, vi tjejer ska få ut bebisen eller kanske till och med bebisarna! Aja, nog om det.. Tror jag fick fram det jag ville xD

Just nu sitter jag uppe i mitt och Rogers rum och tar det lugnt efter en lugn dag med spelande, datorsittande, god mat, ljuvlig fika och trevligt sällskap. Dagen har varit bra helt enkelt :) Förrutom min *jävla* mage..

Tänkte liva upp bloggen med lite bilder från de senaste månaderna :)


A'la naturelle, Roger med ofixat hår och jag helt utan smink ^^


Roger skulle ta en fin bild på hans pappa, bror och bakgrunden, men jag ville vara med ^^


Så det fick bli en seriös bild på mig senare :)


Roger och hans syster har vattenkrig xD


Såhär blöt blev han xD Hahahahha ;) Men hans syster blev nästan blötare ^^


Bjuder på denna xD


När jag kör bil xD Med de nya hörapparaterna som ska bli rosa!! :)

Det får bli den sista bilden, för nu har jag inte tid att sitta här längre xD
Pusspuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Finns faktiskt saker som är jobbiga med att vara kille också om det är till någon tröst :P Men förstår klart att allt det där inte är roligt och det är nog värre med allt de där än de saker som (ialf jag ) kan lida av och tycka är jobbiga. Men ni kan inte säga ni är ensamma och att ingen förstår med tanke på hur många ni är :D



Fina bilder också :D De gillar vi!

2010-07-31 @ 22:56:50
Postat av: TinA

SJUUUUKT lik han är sin bror! :O wow säger jag bara! :D



haha det där med att vara tjej o stå ut med både det ena o det andra har jag också tänkt på. Om/när p-piller för män kommer, ska jag köpa ett sånt pack o ge till killen, för nu har jag gjort mitt. :P haha! Men som Marcus här ovanför säger, så har killarna ett par "problem" dom också (jag har lyssnat på grabbarna), fast jag bedömer det inte lika jobbigt (A) hööh.



Finfina bilder, du är så söt!

2010-08-01 @ 14:56:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0