Balen, studenten, ja allt!

Två veckor sedan jag skrev nu, det är illa! Men det har hänt så mycket nu på sista tiden. Först var det massor att fixa i lägenheten, sen ville jag umgås med vännerna innan det skulle bli hejdå, därefter var det balen och sedan stundenten. Inte nog med det så blev det en massa städande dagen efter stundenten och sedan åka hem till skåne och sedan sommarjobb på söndagen.

Balen var helt underbar, jag kände mig verkligen som en prinsessa och Roger var min älskade prins. Maten var super god och allt var helt perfekt! Dock kunde musiken ha varit bättre, då hade vi stannat längre. Men kläderna och allt, var super! :) Tack älskling för att du gjorde min bal oförglömlig! <3



Sen studenten, jisses :) Det var en upplevelse utöver det vanliga. Massa folk, skrikande på flaket, snygga kläder, utsökt mat och det bästa av allt trevligt sällskap både bland vänner och släkt :) Ni är guld värda allihopa! Ni gjorde studenten värd att minnas <3



Lördagen blev kaotiskt med MASSA städande, men det blev bra tillslut :) Sen hjälpte jag till att köra hem till skåne, nu när lilla jag också har körkort :) Hämtade ut det igår förresten (a)

Söndagen bestod av sittande vid vägkanten och sälja jordgubbar.. Var nog det tråkigaste i världshistorien, men fick 400:- i handen när dagen äntligen var över ^^ Blir nog att sitta där några dagar nästa vecka med, behöver pengar!! Får ju inga mer pengar nu när jag inte går i skolan.. Fattiga Louise..

Igår blev det stan i min egen ensamhet. Handlade två par nya jeansleggings då mina andra har spruckit när jag tagit dem på mig.. Har nog lagt på mig lite, inte bra, inte bra!! Hämtade ut körkortet med som sagt :)

Idag har jag slöat, kört in till stan med Tebbe och Ellen, bakat med Tebbe och nu sitter jag här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0