Funderingar..

Det har snart gått en vecka sedan jag slutade i Örebro. Ni är många som kommer att ses igen, men vi är även några som försvinner. Jag förstår om många kanske har fullt upp nu efter vi flyttat hem igen, men det är endas några få som jag har pratat med. Några få som skrivit till mig. Visst kan även jag skriva, men känns som om det alltid ska vara jag som ska ta första steget, förstår inte det riktigt.

Vi sa att vi ska hålla kontakten även nu efteråt, och jag hoppas att det kommer att förbli så. Men jag måste fakiskt erkänna en sak, på senaste tiden har vi kommit ifrån varandra och varit ganska emot varandra. Jag har inte kännt någon riktig samvaro bland alla. Så visst kommer jag att sakna allt och alla, men samtidigt är det så otroligt skönt att det är över, och jag ska starta ett nytt kapitel i mitt liv.

Det bara är så, jag är glad att gymnasietiden är över. Tar någon illa upp så förlåt, men detta är mina åsikter i min blogg. Och det hoppas jag att ni har överseende med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0