Feels like nobody ever know me..

untill you know me <3

Louise, vem är hon? Jo, visst det är jag.. Men vem är jag? Ibland frågar jag mig själv den frågan om och om igen.. Tror det finns en enda person här i världen som nästan kan mig bättre än jag själv, ja, det är Roger <3
Jag menar, han kan läsa mig som en öppen bok, alltid! Medan jag själv kan sitta där och klura för mig själv, så kommer han och förstår direkt vad som är fel eller liknande.. Ganska skrämmande på ett sätt, men samtidigt väldigt underbart. Man behöver inte säga något, han vet ändå. Man tror att man är sluten som en mussla, men så är det inte med honom, tvärt om.. Sen öppnar jag mig väldigt mycket för honom med, det är klart, det är ju honom jag litar på till 100% i alla lägen. Visst finns det vänner som jag pratar med när något är fel, de hjälper en och stöttar en, men endå så är det något som fattas, de förstår inte mig fullt ut som Roger gör. Det räcker med att säga .....ja du förstår. Och han förstår direkt, även om jag förklarat på det mest vimmsigaste sättet :P

Jag älskar dig Roger, för den du är och för den du gör mig till <3

Kommentarer
Postat av: graviditetsbloggen

tack för namnförslagen till vårt kommande mirakel. Solen skiner för fullt hos oss. Hos er då? =) Så himla ung är du väl ändå inte..? jag menar, egentligen spelar det ingen roll om ålder att skaffa barn.

2010-03-06 @ 12:16:52
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0