Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Söndag idag då, skolan imorgon, usch och fy! Har två redovisningar, en om en bokrecension och muntliga nationella i Svenska B, jag är nervös! Men hoppas att det ska gå bra, ska öva lite senare idag, just nu känner jag mig för seg för att göra det.. Dricker just nu en vitamin well, de där nya drickorna som innehåller en massa vitaminer, riktigt goda är dem faktiskt! :) Ska kolla på tv om 8 minuter, are you smarter than a fiftgrader, så himla kul! :)

Imorse vaknade jag och Roger vid nio, låg och drog oss i en halvtimme, min mage höll på att sprängas eller något, hade så himla ont! Vi låg och pratade lite smått för att inte väcka Marcus som sov så sött xD Jag fick för mig att diska, vilket var nödvändigt om vi skulle kunna ha något att äta frukost i (a) Sen tog Roger resten, och Marcus vaknade till liv. Då var det äntligen frukost, min mage mådde genast bättre efter att ha fått lite mat i sig :)

Idag blir det nördande vid datorerna och en runda till ICA för att panta burkar :P

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Får försöka fixa en kamera! Behöver ju inte vara den dyraste! :) ikväll ska vi ta hand om varandra och kolla på Law abiding Citizen en film som är sevärd tror jag, bra handling som har fått bra respons. du/ni då?

2010-03-14 @ 17:58:54
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0