I just wanna stay free, to be me..

Sitter just nu och lyssnar på Darins låt You're out of my life, den är så fin! :) Sjunger:
"You’re out of my life, it cuts me like a knife
I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts
Since I can’t tell you
You’re out of my life, but did you have to die?"

Och nu slog det precis över till Anna bergendahls låt, vilken också är otroligt fin :) Sjunger igen:
"
I don’t wanna run; I don’t wanna fight
I don’t wanna hide; I just wanna stay free, to be me"

Nej, nu ska ni inte behöva tänka er in i hur det låter när jag sjunger, det är kanske inte det allra vackraste ;) Kom hit till Örebro redan vid 6 ikväll, det gick inga senare tåg. Men det var skönt att kunna ta det lugnt och gå till Willys och handla lite :) Kollade fel på busstiderna, så när jag var påväg till bussen körde den förbi, men bestämde mig för att gå istället, vilket var skönt :) Att jag inte tänkte på det från början :P Aja, sen tog jag bussen hem eftersom jag bar tunga kassar. Kom hem, och tog en kvällsmat som bestod av tunnbröds mackor med ost/tomat och leverpastej/gurka, ett glas mjölk och ett äpple :) Nyttigt och gott :)

Funderar helt och håller på att börja gå ner i vikt, jag klarar inte detta längre. Kollar mig i speglen varje dag och vänder bort blicken med en gång. Speciellt om magen syns.. Jag har gått upp ganska mycket i vikt, och jag vill gå ner igen, men jag har väldigt svårt för att göra det.. Vill jag verkligen, så måste jag kämpa som in i. Funderar på att börja med det faktiskt. Vill kunna se in i spegeln när jag står i bara underkläder och säga att jag är snygg, för det kan jag så INTE göra nu.. Det är tvärt om.. Naveln och uppåt, snyggt, naveln och neråt, usch... :/
Ni kanske inte håller med mig, men man ska vara nöjd med sig själv, så att man kan må bra..

Ska sätta mig och göra en körkorts test nu. Har körlektion imorgon och var ute med pappa och övningskörde idag. Det går bättre och bättre :) Som tur är ;)

Skriver säkert mer imorgon!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0