I'm hollow without you <3

Hejsan! :)

Här sitter jag i soffan framför både datorn och tvn. Tittar på melodifestivalen och har två killar (älskling och Marcus) på höger sida om mig som sitter och nördar xD Vilket även jag har gjort lite idag, men nu var det dags för ett brejk, melodifestivalen är ett måste! :) Vem hejjar ni på? Darin är klart min favorit, älskar den låten :) På bordet finns det även chips och dippa.. Nej, trodde ni verkligen på det? Trodde ni att jag inte skulle klara mig längre än såhär? ;) jag äter inga chips, men dippar gurkstavar gör jag. Jag ska klara detta, jag har lovat mig själv det, och därför ska jag kämpa! Inga chips, inget godis, inget sådant på hela veckan! Popcorn igår, saltapinnar och gurkstavar med dipp idag. Grovbröd varje morgon, grönsaker till all mat. Det är svårt att tro, men jag har en chans att klara det! Okej, jag har ätit två drömmar, sånna där riktigt goda kakor ni vet :) Kunde inte låta bli, de är så extremt goda! Så ja, lite fusk var det där, men som jag sa, jag ska ta det i min egen takt :) Tur Roger finns där och tjatar på mig ;) <3 Ja, Marcus också för den delen, för han går på samma "diet" som jag ^^, 

Nej, nu ska jag återgå till melodifestivalen. Go Darin!! :)
Btw, fick en mycket trevlig kommentar idag, en som gillar min blogg, en som jag inte känner i verkligen livet, det glädjer en verkligen! Tack! :D


PussPuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Snart pappa

Hej.Visst har vi tur med vädret idag, när soler skiner som den gör? Jag tycker din blogg är väldigt bra för du skriver så bra. Det som kan saknas är flera bilder, men det är inget som jag hänger mig på. =)

2010-03-14 @ 11:44:44
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: TinA

att andra gillar ens blogg gör en alltid glad! :D yay! :D

att dippa gurkbitar låter mumsigt.. vilken dipp rekommenderar du? jag följer/följde inte melodifestivalen men har förstått att Anna inte var en favorit (ojojoj!). vart du nöjd över henne?

2010-03-15 @ 18:09:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0