It's a love story and a friendship story..

Jag tror jag har kommit på hur jag kan beskriva mitt liv just nu. Som en Twilight historia. Jag är Bella, Roger är Edward och Marcus är Jacob. Jag älskar båda två, men på olika sätt. Jag behöver båda två i mitt liv, för att klara av det. Ingen av dem får försvinna. De ger mig så mycket, var och en på sitt vis. Det är Roger jag älskar och vill leva mitt liv tillsammans med när det gäller kärlek och förälskelse. Han ger mig allt, bara genom att andas. Marcus, det är honom jag älskar som världens bästa vän. Honom vill ja ha där vid min sida som stöttar mig vad som än händer, en äkta vän och själsfrände helt enkelt. Ja, jag lever i en saga. Det trodde jag aldrig, men jag trivs utomordentligt bra! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter som en bra tolkning av att döma på vad du skriver :)

2010-03-29 @ 18:23:57
URL: http://wordswrittenbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0