Kämpa, kämpa, kämpa!

Blir ett litet snabbt inlägg innan jag ska iväg på träningen :)
Har faktiskt funderat mycket mer på det jag skrev igår, jag ska börja satsa!
Idag blev det min vanliga frukost, youghurt med flingor, macka och ett glas mjölk. Lade även i bananer i youghurten ocg flingorna. Blir god smak och gör det lite nyttigare. Till lunchen blev det makaronilåda och lingonsylt, två portioner, lite onödigt, men var hungrig. Drack ett glas vatten och ett glas juice, juicen kunde ha uteslutits.. När jag kom hem för ca en timme sedan bytade jag om till träningskläder och tog sedan ett äpple och en banan, var sugen på något nu innan träningen och ville inte äta godis eller så, så det blev frukt :)

Nu måste jag kila!

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Igår var vi barnvakt. Det gick hur bra som helst. så jag tror det kommer bli en liten lättnad när barnet har kommit för man har ju hållt på med barn innan också =) Gjorde du något roligt igår?

2010-03-09 @ 08:48:53
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Ett väldigt bra svar från dig det här med att skaffa barn tidigt! Hu har din dag varit idag? allt bra?

2010-03-09 @ 18:59:57
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0