Now I'm back in the game..

Tisdag kväll, och jag är slutkörd!
Igår insåg jag hur mycket läxor som väller över mig.. Jag höll på att bryta ihop totalt.. Men med hjälp av nära och kära klarade jag mig igenom kvällen och en del läxor blev gjorda. Roger, Marcus och Annica, tack för allt stöd<3

Idag har jag också en massa läxor, men några mindre just nu som tur är. Har gjort matten, börjat på religionen och ska snart läsa lite psykologi och lite körkortsteori. Sen får det vara slut med pluggande för ikväll, annars kommer mitt huvud att sprängas! Fick ett positivt besked idag :D Jag har fått MVG i psykologi A :) *Stolt över mig själv*
Fick även ett negativt besked efters skolan när jag väl hade bestämt mig för att gå och simma. Då är bassängen nerstängd i 6 veckor frammåt, jävla skit! När jag ville börja göra det en gång i veckan.. Typiskt min otur!

Det blev god mat idag :) Pasta och kassler gratäng, mums! Sen efter det blev det fika med kladdkaka hos personalen, bättre kan det nästan inte bli ;) Nu är jag riktigt mätt..

Nej, nu ska jag spela en runda innan det är dags att fortsätta med läxan..

Hejsvejs på er! <3

Kommentarer
Postat av: Annica H

Louise, det är klart att jag vill hjälpa dig. Och det kommer jag alltid att vilja. =) Så det är inget att tacka för! <3 Tack för idag också! =)

2010-03-02 @ 21:18:54
URL: http://youandmetogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0