Tired of being sorry..

Jag vet inte hur jag ska börja.. Känns som om jag har slut på ord. Jag har ingen skrivglädje, vilket jag själv tycker är väldigt synd. Tror det kan bero på att det snurrar en massa tankar i mitt huvud just nu. Jag borde inte tänka på det, läget är ju bra. Men kan inte låta bli.. Farmor ligger på sjukhus efter en trolig hjärtattack. De såg inget på EKG:t, men de såg det i blodet. Det var några dagar sedan hon kom in på sjukhuset i Hässleholm, idag ska hon bli flyttad till Kristianstad. Igår upptäkte en läkare att hon hade vatten runt hjärtat, får se hur det blir med det.

Farfar låter glad när han ringer och berättar hur det går, så hon verkar må bra, vilket är otroligt skönt! De säger att hon mår bra också, och det är toppen. Men man kan inte låta bli att vara orolig ändå, vad som helst kan hända..

Hoppas på det bästa!

Snart ska jag börja laga lite mat till mig. Blir wook med quorn och nudlar :) Mumma!

Imorgon ska jag upp vid kvart i fem.. Jippi... Bussen till Uppsala går kvart i sju från skolan. Sen blir det en heldag på universitetet där, skojjsigt :) Och när dagen är slut, åker jag hem till älskling <3 Ledig på fedag!


Pusspuss på er! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag hoppas på det bästa med din farmor!



kram

2010-03-17 @ 18:11:39
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0